مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1397 ساعت 14:152018-08-06سياسي

معرفی فناوری های علوم شناختی در مدرسه تابستانی علوم اعصاب شناختی


چهارمین مدرسه تابستانی دانشجویی علوم اعصاب شناختی ویژه دانشجویان سراسر کشور از سوی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین مدرسه تابستانی دانشجویی علوم اعصاب شناختی از سوی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار می شود.

هدف از برگزاری این مدرسه که از 20 تا 25 مرداد ماه برگزار می شود، آشنایی دانشجویان سراسر کشور با فناوری های نوین علوم شناختی و نقشه برداری مغز، تقویت و بالا بردن روحیه کار گروهی و تأکید بر تفکر بین رشته ای و مورد استفاده قرار گرفتن آن در این حوزه تعریف شده است.

این مدرسه ویژه دانشجویان علوم پزشکی، علوم پایه، روانشناسی، فنی و مهندسی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای است و با حضور اساتید برجسته علوم اعصاب شناختی کشور و با همکاری کلینیک مغز و شناخت و اداره استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

این رویداد همراه با فعالیت های گروهی و عملی شامل تشریح عملی مغز انسان، حس و ادراک، نوروساینس، فلسفه ذهن، حافظه و یادگیری، تفکر و زبان، مدل سازی شناختی، آگاهی و توجه، شناخت اجتماعی، بیماری های عصبی، توانبخشی شناختی، نقشه برداری مغز، پژوهش در علوم اعصاب و کار تیمی با روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فناوری های علوم شناختی در مدرسه تابستانی علوم اعصاب شناختی

معرفی فناوری های علوم شناختی در مدرسه تابستانی علوم اعصاب شناختی