مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1397 ساعت 14:002018-08-06پزشكي

کاهش نسبی ابتلا به سرطان در افرادی که از شیرمادر استفاده کرده اند


رییس بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک، گفت: شیوع سرطان در شیرخوارانی که از شیر مادر استفاده می کنند می تواند کمتر از شیرخواران دیگر باشد و در نتیجه به نظر می رسد در افرادی که از شیر مادر استفاده کرده اند کاهش نسبی ابتلا به سرطان وجود داشته باشد.

- کاهش نسبی ابتلا به سرطان در افرادی که از شیرمادر استفاده کرده اند رییس بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک، گفت: شیوع سرطان در شیرخوارانی که از شیر مادر استفاده می کنند می تواند کمتر از شیرخواران دیگر باشد و در نتیجه به نظر می رسد در افرادی که از شیر مادر استفاده کرده اند کاهش نسبی ابتلا به سرطان وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عظیم مهرور همزمان با هفته تغذیه با شیر مادر، گفت: شیر مادر عاملی است که می تواند از ابتلای کودکان به بیماری های عفونی و ویروسی جلوگیری کند.

کودکانی که از شیر مادر تغذیه می کنند، سیستم ایمنی قوی تری نسبت به سایر کودکان دارند و به راحتی می توانند دوران نقاهت بعد از درمان بیماری های سخت را پشت سر بگذارند.

این فوق تخصص خون و آنکولوژی کودکان در خصوص تاثیر شیر مادر بر پیشگیری و درمان سرطان گفت: در ابتدا باید بگویم ژنتیک در ابتلای کودکان به سرطان بیش از سایر موارد ایفای نقش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نسبی ابتلا به سرطان در افرادی که از شیرمادر استفاده کرده اند

کاهش نسبی ابتلا به سرطان در افرادی که از شیرمادر استفاده کرده اند