مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1397 ساعت 13:402018-08-06فناوري

چرا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام هوشمندانه ترین شیوه تبلیغات در اینستاگرام است؟


پاسخ این سوال که در میان شیوه های رایج تبلیغاتی، کدام یک هوشمندانه، دقیق و مقرون به صرفه تر است، به جذب مخاطب بسیار کمک می کند.

- ارتباطات از سویی دیگر انتخاب دقیق تارگت براساس هدف گذاری آن کمپین قابل انتخاب است.

اساساً پنج تارگت( تعداد کسانی که یک عکس یا یک فیلم تبلیغاتی را بین پست های خود می بینند (Reach)، رافیک (هزینه برای هر کلیک به وب سایت یا به اپ استور، نصب اپلیکیشن، میزان لایک یا کامنت روی پست ها و نمایش ویدیو بصورت کامل) در اسپانسر اینستاگرام قابل انتخاب است.

پس از ایجاد کمیپن تبلیغاتی، کاربران مورد هدف بدون آنکه صفحه شما را فالوو کرده باشند، پیام و تبلیغات شما را در صفحه home یا استوری خود می بینند.

آیا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام مناسب کسب وکار من است؟ این نوع تبلیغات برای برندها و کسب وکارهای که به دنبال برندینگ، افزایش مشارکت و سود می باشند به مانند یک خیابان فریبنده، جلب توجه می کند.

چنانچه هدف شما از تبلیغ در اینستاگرام افزایش یک شبه فالوور است، این روش مناسب شما نیست اما اگر به دنبال ارتباطی سریع و دقیق با گروه مخاطبان هدف هستید، اسپانسر اینستاگرام قطعاً رضایت شما را جلب می کند.

اخیراً در یک بررسی توسط اینستاگرام متوجه شده اند که 60 درصد از کاربران اینستاگرام درباره محصولات و خدمات در اینستاگرام اگاهی می یابند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام هوشمندانه ترین شیوه تبلیغات در اینستاگرام است؟

چرا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام هوشمندانه ترین شیوه تبلیغات در اینستاگرام است؟