مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1397 ساعت 11:312018-08-06اجتماعي

هوای ریگان خطرناک اعلام شد/کاهش دید در محور ترانزیتی ریگان ـ چابهار


غلظت ریزگرد شدید در ریگان 13 ریگانی را راهی مراکز درمانی کرد و با غلظت 1241 پایش دستگاه ریزگردها شرایط این شهرستان خطرناک اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ریگان، علیرضا غلامشاهزاده معاون فرماندار ریگان گفت: تشدید غلظت ریزگردها که از صبح امروز در ریگان آغاز شده موجب مشکلات تنفسی شهروندان شده و 13 ریگانی را راهی مراکز درمانی کرد و موجب کاهش دید در محور ترانزیتی ریگان ـ چابهار شده است.

وی با اشاره به اینکه 16 روستای این شهرستان در محاصره شن های روان قرار دارد، خاطرنشان کرد: ریگان دومین نقطه کانون بحران فرسایش بادی در کشور است که سالانه خسارات میلیاردی به زیرساخت های آن وارد می شود.

با غلظت 1241 پایش دستگاه ریزگردها هوای ریگان خطرناک اعلام شد رییس اداره حفاظت محیط زیست ریگان گفت: با سنجش پایش دستگاه گرد وغبار در ریگان و افزایش پی ام دستگاه به 1241 برابر حد مجاز شرایط ریگان خطرناک اعلام شد.

حمزه ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ریگان ابراز کرد: تشدید غلظت گرد و غبار در شهرستان ریگان شرایط این شهرستان را خطرناک کرده و موجب خانه نشین شدن اهالی ریگان شد.

رییس اداره محیط زیست ریگان تصریح کرد: تشدید گرد و غبار در مناطق هشتصد متری، چاه ملک و شیرآباد است که موجب کندی عبور و مرور در این شهرستان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای ریگان خطرناک اعلام شد/کاهش دید در محور ترانزیتی ریگان ـ چابهار

هوای ریگان خطرناک اعلام شد/کاهش دید در محور ترانزیتی ریگان ـ چابهار