مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 18:412018-08-05اجتماعي

مشکلات زیست محیطی خوزستان نتیجه گذشته است


رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، مشکلات زیست محیطی خوزستان را نتیجه رفتار های غلط گذشته دانست که نباید اجازه داد دوباره تکرار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عیسی کلانتری عصر امروز در نشست کارگروه مقابله با ریزگرد های خوزستان اظهار کرد: طی دو سال گذشته استاندار خوزستان، وزیر وقت نیرو یا رییس قبلی سازمان محیط زیست تلاش بسیاری داشتند تا مشکلات خوزستان را به حداقل برسانند که جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی افزود: مشکلاتی که به خصوص خوزستان امروز با آن مواجه است نتیجه رفتار های غلط گذشته ای است که در این استان ناقص انجام شد.

طی سالیان گذشته در خوزستان بخشی نگری وجود داشته و جمع جبری آن در راستای پایداری نبوده و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

کلانتری تصریح کرد: رییس جمهور با تجارب خود مسائل و مشکلات کشور را به خوبی درک کرده و اولین مصوبه وی برای مسائل زیست محیطی بود.

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: در خوزستان نباید اشتباهات گذشته را تکرار کرد، ولی در همین مسئله ریزگرد ها همانطور که اشاره شد دو نوع ریزگرد تابستانه و زمستانه داریم که زمستانه آن بیش از 80 درصد با منشأ داخلی است.

کلانتری بیان کرد: با حمایت دولت، بسیجی که در استان انجام شده و بودجه ای که مجلس از محل صندوق توسعه ملی به خوزستان اختصاص داده کار های خوبی صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات زیست محیطی خوزستان نتیجه گذشته است

مشکلات زیست محیطی خوزستان نتیجه گذشته است