مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 17:352018-08-05سياسي

ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان


شهردار پایتخت بر ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان و نیز ایفای تعهدات شهرداری تهران در خصوص موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام شهرنوشت، سید محمدعلی افشانی در جلسه ای که با حضور سردار کارگر - رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، جعفری - مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس(باغ موزه دفاع مقدس)، شجاع پوریان - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و تعدادی از مدیران شهری برگزار شد، راهکارهای همکاری بیشتر بین شهرداری تهران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تشریح کرد و گفت: مدیریت شهری از فعالیت های باغ موزه دفاع مقدس حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

زیرا آثار موجود در این مکان فرصت مناسبی را مهیا می کند تا نسلی که جنگ تحمیلی را ندیده و با رشادت های دلیرمردان و شیرزنان این مرز و بوم آشنایی کمتری دارد، با رخدادها و ارزش های دفاع مقدس، بیشتر آشنا شود.

شهردار پایتخت در ادامه با یادآوری رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی را گرامی داشت و افزود: افتخار بنده این است که چند صباحی در جبهه های جنگ حق علیه باطل حضور داشتم و از نزدیک با دلاوری های این بزرگ مردان آشنا شده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان

ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان