مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 13:402018-08-05اقتصادي

تحریم برای ما معنی ندارد/به بزرگ ترین تولیدکننده هگزامین در خاورمیانه تبدیل می شویم


مدیر مجتمع پتروصنعت گامرون با بیان اینکه تحریم برای ما معنی ندارد و ما آن را به عنوان یک فرصت می بینیم، اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم با جواز طرح توسعه ای که کسب شد، - در هفته آینده با حضور معاون رییس جمهور کلنگ زنی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید یحیی واحدی صبح امروز در نشستی خبری اظهار کرد: پتروصنعت گامرون توانسته است در سه عنوان مهم نماینده استان هرمزگان و برند ملی کشور باشد.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه از سال 85 مطالعات و برنامه ریزی های خود را آغاز کردیم، افزود: در سال 91 این شرکت به بهره برداری رسید که بنا به مشکلات جهانی چندین بار تولید و توقف داشتیم و نهایتاً توانستیم با کمک کارشناسان بومی استان هرمزگان و جوانان این مملکت برای اولین بار در کشور به دانش فنی احیای کاتالیز نقره دست پیدا کنیم.

مدیر مجتمع پتروصنعت گامرون با اشاره به اینکه گامرون تنها صنعت پیشرفته هرمزگان است، تصریح کرد: یکی از مهم ترین دستاوردهای ما این بود که خلوص تولید ما بالا بود و در ارائه محصولات خود مشکل عرضه نداشته و متقاضی بالایی دارد.

واحدی با بیان اینکه توان تولیدی ما 56 هزارتن فرمالین 5 هزارتن فرمالین و 5.

6 تن احیای کاتالیز نقره است، خاطرنشان کرد: محصولات ما هرکدام تعاریف خود را دارند، هنر همکاران من کنترل فرآیندهای شیمیایی دردماها و فشارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم برای ما معنی ندارد/به بزرگ ترین تولیدکننده هگزامین در خاورمیانه تبدیل می شویم

تحریم برای ما معنی ندارد/به بزرگ ترین تولیدکننده هگزامین در خاورمیانه تبدیل می شویم