مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 13:312018-08-05سياسي

روزنامه آرمان: پیشنهاد گفت و گوی ترامپ «نعل وارونه» است


روزنامه اصلاح طلب آرمان امروز در مطلبی با اشاره به پیشنهاد گفتگوی دونالد ترامپ نوشته است: تلاش ترامپ به عنوان چهره ای اهل گفت وگو چیزی جز نعل وارونه زدن برای رد گم کردن و پنهان کردن خوی استکباری آمریکا نیست.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روزنامه آرمان امروز در مطلبی با عنوان ترامپ نعل وارونه می زند در اشاره به خروج آمریکا از برجام روحانی نوشت: نه امروز و اکنون که از آغاز دوران دیپلماسی به هیچ وجه مقبول نیست که کسی ادعا کند باید کاری را که او می گوید کشورهای دیگر هم انجام بدهند.

چنین انتظاری نه معقول است و نه مقبول.

اینکه دونالد ترامپ ادعا کرده که با ایران بدون پیش شرط برای رسیدن به توافق گفت وگو می کند، تا حد زیادی موجب تعجب تحلیلگران سیاست بین الملل شده است.

دونالد ترامپ این حرف را در شرایطی مطرح کرده که توافق رییس جمهور قبل از خود را نادیده گرفته است و در سیاست بین الملل چنین کاری فاقد مبنای حقوقی است و دقیقا از همین زاویه است که ایران به دیوان لاهه شکایت کرده است و واکنش دیوان لاهه نشان از مبنای حقوقی شکایت ایران دارد.

  در ادامه این یادداشت آمده است: تلاش ترامپ برای تحمیل دیدگاه خود به ایران و تلاش برای نشان دادن خود به عنوان چهره ای اهل گفت وگو چیزی جز نعل وارونه زدن برای رد گم کردن و پنهان کردن خوی استکباری آمریکا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه آرمان: پیشنهاد گفت و گوی ترامپ «نعل وارونه» است

روزنامه آرمان: پیشنهاد گفت و گوی ترامپ «نعل وارونه» است