مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 12:052018-08-05سياسي

سردار ادیبی: رسانه ها در راهیان نور جریان ساز هستند


دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: یکی از مهم ترین عناصر تقویت کننده قلب و فکر مردم و ارتباط آن ها با انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس حرکت با برکت راهیان نور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار نادر ادیبی با حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر 4 بیان کرد: دفاع مقدس محضر وحدت قلوب مجاهدان راه خدا بودکه رزمندگان اسلام برای مقابله با دشمن در آن حضور پیدا کرده و با وحدت و هم دلی که علت موفقیت و پیروزی های بزرگ دوران دفاع مقدس به حساب می آمد، در این دوران نقش آفرین بودند.

وی افزود: در طی چند سال گذشته این حرکت عظیم فرهنگی پیشرفت بسیار خوبی را داشته است که در همین راستا تلاش شده تحت عنوان شعار ما توانستیم فعالیت های علمی، پژوهشی، عمرانی و فرهنگی راهیان نور را بهبود ببخشیده و محیط را برای حضور بیشتر نسل جوان محیا سازد.

یکی از مهم ترین عناصر تقویت کننده قلب و فکر مردم و ارتباط آن ها با انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس حرکت با برکت راهیان نور است.

سردار ادیبی درتبیین نقش خبرنگاران جهاد رسانه ای شهید رهبر را در پوشش و انعکاس اخبار راهیان نور بیان کرد: انعکاس حضور مردم در یادمان های دفاع مقدس که در حال حاضر توسط جهاد رسانه ایی شهید رهبر به عنوان خط مقدم رسانه ایی دفاع مقدس و راهیان نور انجام می شود قطعا بسیار تأثیرگذار بوده چرا که نقش رسانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ادیبی: رسانه ها در راهیان نور جریان ساز هستند

سردار ادیبی: رسانه ها در راهیان نور جریان ساز هستند