مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 11:512018-08-05سياسي

ناجا پاسدار ارزش های انقلاب است/تلاش پلیس برای حفظ آرامش و امنیت کشور


فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی تلاش خود را دنبال می کند، گفت: تاکنون به لطف خداوند و عنایت رهبری توانسته ایم در راستای ماموریت های خود گام های مطلوبی را برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، سردار حسین اشتری ظهر امروز در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در سالن جلسات محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با اشاره به تلاش های سردار مجتبایی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان قم در 6 سال اخیر برای پیشبرد اهداف پلیس در قم اظهار کرد: سردار آقاخانی که 6 سال فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان و یک سال جانشینی بازرسی ناجا را بر عهده داشته، اکنون در استان قم خدمت خود را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی تلاش خود را دنبال می کند، اضافه کرد: تاکنون به لطف خداوند متعال و عنایت رهبری توانسته ایم در راستای ماموریت های خود گام های مطلوبی را برداریم و نسبت به سال های گذشته به دستاوردهای بیشتری برسیم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی از دی ماه سال گذشته به صورت ویژه در خدمت امنیت مردم بوده و در راستای حفظ آرامش و امنیت کشور تلاش های بسیاری را به صورت شبانه روزی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجا پاسدار ارزش های انقلاب است/تلاش پلیس برای حفظ آرامش و امنیت کشور

ناجا پاسدار ارزش های انقلاب است/تلاش پلیس برای حفظ آرامش و امنیت کشور