مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 10:552018-08-05ورزشي

عصفوری: دوچرخه سواران معلول برای پاراآسیایی مشکل تجهیزات دارند


رییس انجمن دوچرخه سواری معلولان از حضور 5 دوچرخه سوار اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در هر دو رشته پیست و جاده خبر داد و گفت: اگر مشکل تجهیزات حل شود، - در هر دو رشته جاده و پیست امید کسب مدال داریم.

فرهاد عصفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیش از این قرار بود تیم دوچرخه سواری معلولان و نابینایان و کم بینایان تنها در رشته پیست در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا شرکت کنند، اما با مکاتباتی که کشورهای شرکت کننده با مسوولان برگزار کننده بازیهای پاراآسیایی برای اضافه شدن رشته جاده به این بازیها داشتند، در نهایت کشور میزبان موافقت کرد که معلولان هم در رشته پیست و هم جاده در بازیهای پاراآسیایی حضور داشته باشند.

وی گفت: با توجه به گرانی تجهیزات، قطعات دوچرخه و مشکلات ارزی که وجود دارد، در حال حاضر امکان خرید دوچرخه و حتی قطعات آن امکانپذیر نیست.

به طوری که قیمت طوقه دوچرخه در برهه کنونی 50 میلیون تومان و قیمت خرید یک دوچرخه چیزی حدود 150 میلیون تومان است که امکان تهیه آن در شرایط کنونی وجود ندارد.

رییس انجمن دوچرخه سواری معلولان تصریح کرد: اکثر دوچرخه های معلولان و نابینایان و کم بینایان قدیمی است و از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصفوری: دوچرخه سواران معلول برای پاراآسیایی مشکل تجهیزات دارند

عصفوری: دوچرخه سواران معلول برای پاراآسیایی مشکل تجهیزات دارند