مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 10:402018-08-05بين الملل

خروج کارگران افغان، فرصت های شغلی نوینی را برای کارگران ایرانی فراهم می آورد


یک پژوهشگر مسائل منطقه ای با بیان این که روند مهاجرت شهروندان افغان به تدریج از ایران آغاز شده است، گفت: مطلوبیت های جامعه ایران مانند امنیت و ثبات اجتماعی در مقایسه با جامعه افغانستان از دید پناهندگان و کارگران افغان بیش تر است به ویژه کسانی که با خانواده .

- یک پژوهشگر مسائل منطقه ای با بیان این که روند مهاجرت شهروندان افغان به تدریج از ایران آغاز شده است، گفت: مطلوبیت های جامعه ایران مانند امنیت و ثبات اجتماعی در مقایسه با جامعه افغانستان از دید پناهندگان و کارگران افغان بیش تر است به ویژه کسانی که با خانواده خود در ایران حضور دارند.

فرزاد رمضانی بونش در گفت وگو با ایسنا در مورد روند مهاجرت شهروندان افغان در ایران اظهار کرد: از چند سال گذشته دو دسته مهاجران افغان یا پناهندگان در ایران وجود داشته اند که عده ای از آن ها قانونی مهاجرت کرده و عده ای دیگر پناهندگان یا مهاجران غیرقانونی هستند.

وی تصریح کرد: امری که در وضعیت کنونی اتفاق افتاده کاهش میزان درآمد مهاجران یا پناهندگان افغان در ایران است به همین دلیل دست به مهاجرت از ایران می زنند، درواقع مهاجران و پناهندگان با این مساله رو برو شده اند که این حجم از پول ارسالی به افغانستان کفاف نمی کند لذا گزینه های دیگری را مد نظر قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج کارگران افغان، فرصت های شغلی نوینی را برای کارگران ایرانی فراهم می آورد

خروج کارگران افغان، فرصت های شغلی نوینی را برای کارگران ایرانی فراهم می آورد