مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 08:502018-08-05سياسي

یک ماه از صدور کیفرخواست و 4 ماه از بازداشت مشایی گذشت/ هنوز پرونده را نخوانده ایم


یکی از وکلای مدافع اسفندیار رحیم مشایی در مطلبی در باره پرونده موکلش می گوید: علی رغم سپری شدن بیش از یک ماه از صدور کیفرخواست و ارسال پرونده به دادگاه انقلاب و گذشت 4 ماه از بازداشت موقت مشایی، - یک ماه از صدور کیفرخواست و 4 ماه از بازداشت مشایی گذشت/ هنوز پرونده را نخوانده ایم یکی از وکلای مدافع اسفندیار رحیم مشایی در مطلبی در باره پرونده موکلش می گوید: علی رغم سپری شدن بیش از یک ماه از صدور کیفرخواست و ارسال پرونده به دادگاه انقلاب و گذشت 4 ماه از بازداشت موقت مشایی، تاکنون موفق به مطالعه پرونده، ملاقات با موکل و ارائه لوایح و دفاعیات خود به دادگاه نشده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن یادداشت سیدعلی اصغر حسینی در این باره به شرح زیر است: علیرغم سپری شدن بیش از یک ماه از صدور کیفرخواست در خصوص آقای مشایی و ارسال پرونده به دادگاه انقلاب و با وجود اینکه ایشان بیش از 4 ماه است که در بازداشت موقت هستند، ولی متاسفانه تاکنون موفق به مطالعه پرونده، ملاقات با موکل و ارائه لوایح و دفاعیات خود به دادگاه نشده ایم.

در آخرین مراجعه ای که اینجانب به دادگاه انقلاب داشتم، گفته شد که پرونده به شعبه دادگاه ارجاع شده و قاضی دادگاه در حال مطالعه پرونده می باشد ولی به شما نمی گوییم پرونده در کدام شعبه است! هرچند در قانون پیش بینی شده که شعبه دادگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ماه از صدور کیفرخواست و 4 ماه از بازداشت مشایی گذشت/ هنوز پرونده را نخوانده ایم

یک ماه از صدور کیفرخواست و 4 ماه از بازداشت مشایی گذشت/ هنوز پرونده را نخوانده ایم