مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 06:352018-08-05دانش

شرایط تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور اعلام شد


دانشگاه پیام نور در اطلاعیه ای شرایط و ضوابط تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی قراردادی، دستیار علمی و پیمانی مشروط (با مدرک دکتری) را اعلام کرد.

- دانشگاه پیام نور در اطلاعیه ای شرایط و ضوابط تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی قراردادی، دستیار علمی و پیمانی مشروط (با مدرک دکتری) را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه دانشگاه پیام نور آمده است: "به اطلاع کلیه اعضای علمی قراردادی، دستیار علمی و پیمانی مشروط (با مدرک دکتری) می رساند، با توجه به اولویت بررسی پرونده های تبدیل وضعیت و لزوم تعیین وضعیت استخدامی قطعی همکاران علمی قراردادی، دستیار علمی و پیمانی مشروط، دبیرخانه جذب اعضای هیات علمی دانشگاه در نظر دارد در صورت موافقت مراجع مربوطه و چنانچه هریک از این اعضاء موفق به اخذ مدرک دکتری شده و یا نهایتاً تا 1397/6/31 فارغ التحصیل شده و گواهی مدرک دکتری را اخذ کنند، با مرتبه استادیاری تبدیل وضعیت استخدامی نماید.

این همکاران می توانند با در دست داشتن مدارک مربوطه حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ 1397/5/17 به دبیرخانه جذب اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور مراجعه کرده و درخواست خود مبنی بر احتساب مدرک دکتری جهت عضویت پیمانی با مرتبه استادیار پایه 1 را ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور اعلام شد

شرایط تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور اعلام شد