مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 02:402018-08-04ورزشي

کبدی ایران در بازی های آسیایی 2018/ عبور از هند برای رسیدن به هدف طلایی


کبدی ایران در هر دو بخش زنان و مردان در بازی های آسیایی نماینده خواهد داشت و ملی پوشان ایرانی یکی از شانس های اصلی کسب سکوهای آسیایی هستند.

- کبدی ایران در بازی های آسیایی 2018/ عبور از هند برای رسیدن به هدف طلایی کبدی ایران در هر دو بخش زنان و مردان در بازی های آسیایی نماینده خواهد داشت و ملی پوشان ایرانی یکی از شانس های اصلی کسب سکوهای آسیایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کبدی ایران تنها رشته تیمی است که هم در بخش بانوان و هم در بخش مردان در بازی های آسیایی نماینده دارد و هر دو بخش هم از شانس کسب مدال در این رقابت ها هستند.

تیم ملی کبدی مردان ایران تاکنون در سه و تیم دختران ایران در دو دوره از بازی های آسیایی حضور داشته اند و هر دو تیم در دو دوره اخیر روی سکوهای آسیا ایستاده اند.

* ترکیب تیم های ملی کبدی ایران در جاکارتا تیم ملی مردان ایران با ترکیب فاضل اتراچالی، ابوذر مهاجر، محمد اسمعیل نبی بخش، هادی اشترک، ابوالفضل مقصودلو محلی، حمید میرزایی نادر، محسن مقصودلو جعفری، محمد قربانی، میثم عباسی، محمد ملاک، محمد امین نصرتی، محمد اسماعیل مقصودلو و سرمربیگری غلامرضا مازندرانی عازم جاکارتا هستند.

میثم عباسی و فاضل اتراچالی از باسابقه ترین بازیکنان تیم ملی کبدی ایران هستند که در دو دوره اخیر حضور داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کبدی ایران در بازی های آسیایی 2018/ عبور از هند برای رسیدن به هدف طلایی

کبدی ایران در بازی های آسیایی 2018/ عبور از هند برای رسیدن به هدف طلایی