مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1397 ساعت 14:502018-08-04بين الملل

النجیفی و الجبوری دو گزینه اصلی اهل سنت عراق برای ریاست پارلمان


ائتلاف "القرار" عراق ضمن افشای اسامی کاندیداهای گروه ها و احزاب اهل سنت برای سمت ریاست پارلمان آتی، اسامه النجیفی و سلیم الجبوری را دارای بیشترین شانس برای این سمت دانست.

- ائتلاف "القرار" عراق ضمن افشای اسامی کاندیداهای گروه ها و احزاب اهل سنت برای سمت ریاست پارلمان آتی، اسامه النجیفی و سلیم الجبوری را دارای بیشترین شانس برای این سمت دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبد ذیاب العجیلی، از رهبران ائتلاف القرار، وابسته به اهل سنت عراق عراق در گفتگو با سایت المعلومه اظهار داشت: گروه ها و احزاب اهل تسنن تمایل دارند اسامه النجیفی، معاون رییس جمهور را به دلیل تجربه های قبلی اش در مدیریت پارلمان برای این سمت معرفی کنند.

العجیلی گفت: سلیم الجبوری، رییس پارلمان پیشین هم در صورتی که بتواند در نتایج بازشماری دستی آراء یک کرسی در پارلمان به دست آورد، شانس بالایی برای رسیدن به این سمت دارد اما اگر او در ورود به پارلمان شکست بخورد، اسامه النجیفی بالاترین شانس را در کسب این پست خواهد داشت.

این رهبر ائتلاف القرار افزود: برخی افراد دیگر در جامعه اهل سنت هم به رسیدن به ریاست پارلمان تمایل دارند اما شانس کمتری از الجبوری و النجیفی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النجیفی و الجبوری دو گزینه اصلی اهل سنت عراق برای ریاست پارلمان

النجیفی و الجبوری دو گزینه اصلی اهل سنت عراق برای ریاست پارلمان