مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1397 ساعت 11:202018-08-04ورزشي

جردن باروز: آرزویم کشتی با حسن یزدانی است/ مردم ایران فوق العاده اند


نابغه کشتی آمریکا و دارنده 5 مدال طلای جهان و المپیک ابراز امیدواری کرد قبل از زمان بازنشستگی و کنار رفتنش از دنیای کشتی با حسن یزدانی چهره شاخص کشتی ایران سرشاخ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جردن باروز نابغه آمریکایی کشتی جهان که طرفداران زیادی در سراسر جهان از جمله ایران دارد، اواخر سال 95 برای حضور در جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه به همراه تیم ملی آمریکا عازم ایران شد و شدیداً مورد استقبال مردم ایران قرار گرفت.

مهمان نوازی مردم ایران از تیم آمریکا و جردن باروز باعث شد وی و دیگر هم تیمی های او بارها از مردم ایران تمجید و برای سفر به ایران به همراه خانواده هایشان ابراز علاقه کنند.

باروز چند روز پیش در فینال جام یاشاردوغو در ترکیه برابر فرانک چامیزو قهرمان جهان از کوبا در یک مبارزه زیبا و سخت با نتیجه ده بر ده شکست خورد.

جردن باروز دارنده 5 مدال طلای جهان و المپیک روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به این سوال که با کدام کشتی گیر دوست دارد پیش از رسیدن دوران بازنشستگی بر روی تشک کشتی مصاف کند در پاسخ با نشان دادن تصویری از حسن یزدانی ابراز امیدواری کرد فرصتی فراهم شود تا پیش از پایان دوره بازنشستگی با این چهره شاخص کشتی ایران مبارزه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جردن باروز: آرزویم کشتی با حسن یزدانی است/ مردم ایران فوق العاده اند

جردن باروز: آرزویم کشتی با حسن یزدانی است/ مردم ایران فوق العاده اند