مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1397 ساعت 10:302018-08-04اجتماعي

ماسوله در کویر


طبس علاوه بر کویر زیبایش دارای جاذبه ها و مناطق منحصر به فردی است که یکی از آن روستای زیبا و سرسبز نایبند بوده که به ماسوله کویر شهرت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صحبت از کویر که می شود، ذهن ناخودآگاه به سمت مناطق جنوبی می رود، اما یکی دیگر از مناطقی که نامش همیشه در کنار کویر می آید، شهر زیبای طبس است.

این شهر گذرگاهی است در میان مناطق شمالی، جنوبی، شرقی و غربی و به همین خاطر است که اهمیت بالایی در صنعت گردشگری ایران دارد و به موقعیت توریستی و گردشگری آن افزوده شده است.

طبس علاوه بر کویر زیبایش دارای جاذبه ها و مناطق منحصر بفردی است که نباید آن ها را نادیده گرفت و یکی از این جاذبه های منحصر به فرد، روستای زیبا و سرسبز نایبند است که باعث می شود، گردشگران طبیعت به این منطقه سوق پیدا کنند.

" سفر هیجان انگیز و پرخاطره در دل کویر روستای نایبند طبس در دامنه کوهستان و مشرف بر کویر لوت در جنوب شهرستان طبس و با نزدیکترین فاصله از شهر دیهوک قرار گرفته و منطقه گردشگری خوبی برای افرادی است که از طرف جنوب به مشهد می روند و می خواهند از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی بازدید کنند.

روستای نایبند طبس به دلیل زیبایی های طبیعی و همچنین وجود بناهای تاریخی که در خود جای داده است، مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته و گزینه مناسبی برای یک سفر هیجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسوله در کویر

ماسوله در کویر