مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1397 ساعت 09:202018-08-04اقتصادي

گردش مالی 30 تا 50 میلیاردی انتخاب رشته کنکور طی یک هفته


یک کارشناس آموزشی درباره گردش مالی بازار انتخاب رشته نیز اظهار کرد: 10 درصد داوطلبان یعنی حدود 100 هزار نفر بابت انتخاب رشته پول می دهند و میانگین گردش مالی انتخاب رشته در این یک هفته حدود 30 تا 50 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی کیا، کارشناس آموزشی و مدیر دبیرستان نیز درباره ملاک های یک انتخاب رشته کنکور خوب گفت: ملاک اصلی انتخاب رشته خوب در ابتدا "علاقه" است.

در این تب و تاب چند روزه انتخاب رشته، بازار کاذبی شکل می گیرد و افرادی تحت عنوان مشاور از 500هزار تا دو و نیم میلیون تومان برای انتخاب رشته از خانواده ها پول می گیرند.

وی افزود: طبق آمار وزیر کار سابق بالغ بر 80 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه در مشاغل غیرمرتبط با رشته شان مشغول بکار می شوند.

در انتخاب رشته آگاهی و شناخت و علاقه مهم است.

این کارشناس آموزشی و مدیر دبیرستان درباره گردش مالی بازار انتخاب رشته نیز اظهار کرد: 10 درصد داوطلبان یعنی حدود 100 هزار نفر بابت انتخاب رشته پول می دهند و میانگین گردش مالی انتخاب رشته در این یک هفته حدود 30 تا 50 میلیارد تومان است.

متاسفانه این بستری است که آموزش و پرورش ایجاد کرده و صنعت کنکور فضایی درست کرده که باعث شده خانواده ها مبالغ قابل توجهی صرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی 30 تا 50 میلیاردی انتخاب رشته کنکور طی یک هفته

گردش مالی 30 تا 50 میلیاردی انتخاب رشته کنکور طی یک هفته