مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1397 ساعت 08:552018-08-04فناوري

ماجرای سیم کارت مختص کودکان چیست؟


قرار است سیم کارت کودکان از طریق ارایه محتوا و امکانات جذاب و متنوع فضای جدیدی را برای قشر کودک و نوجوان در حوزه ارتباطات فراهم آورد و همه نیازهای این رده سنی در فضای مجازی را اغنا کند تا خانواده ها با کمال اطمینان اجازه دهند فرزندانشان به فضای مجازی .

- قرار است سیم کارت کودکان از طریق ارایه محتوا و امکانات جذاب و متنوع فضای جدیدی را برای قشر کودک و نوجوان در حوزه ارتباطات فراهم آورد و همه نیازهای این رده سنی در فضای مجازی را اغنا کند تا خانواده ها با کمال اطمینان اجازه دهند فرزندانشان به فضای مجازی ورود کرده و از این سیم کارت استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در زمانی نه چندان دور سیم کارتهای تلفن همراه تنها برای مواردی مانند برقراری تماس یا درنهایت ارسال پیامک کاربرد داشتند، اما اکنون به واسطه ورود اپراتورها به عرصه ارائه اینترنت پرسرعت دیگر شیوه استفاده از تلفن همراه متحول شده و در بسیاری از موارد استفاده از اینترنت برای مشترکان از کارکردهای قدیمی سیم کارت پیشی می گیرد.

در چنین شرایطی طبیعی بود دسترسی کودکان و نوجوانان به سیم کارتهای معمولی نگرانیهایی در میان والدین آنها ایجاد کند.

بر همین اساس چند ماهی پس از ورود اپراتورهای غالب کشور به عرصه ارائه خدمات 3G و 4G، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی به عنوان بخش قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سیم کارت مختص کودکان چیست؟

ماجرای سیم کارت مختص کودکان چیست؟