مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1397 ساعت 14:412018-08-03سياسي

تهدید نظامی آمریکا و پیشنهاد مذاکره هر دو در خط دشمنی است


تهدید رییس جمهور آمریکا به تحریم های مستأصل کننده و تهدید به دخالت نظامی با پیشنهاد مذاکره آنها هر دو یکی است و در خط دشمنی و عداوت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته که در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به نقش امام رضا(ع) در زندگی اجتماعی، گفت: یکی از ویژگی های بارز امام رضا(ع)، مقاومت ایشان در مقابل توطئه های شیطانی مأمون ملعون است.

  امام جمعه مشهد ادامه داد: دوم، رهبری جامعه در خط امامت به عنوان یک رهبری تام و مطلقی است که محور همه تصمیم ها، سیاست گذاری ها و برنامه های اجرایی مدیریت کشور باشد.

وی افزود: خوشبختانه درحال حاضر تقریبا همینگونه است و همه جریانات سیاسی و مدیران در سیاست گذاری ها و تصمیم گیری هایشان در دولت و مجلس باید منویات رهبر معظم انقلاب را به عنوان اجرای رهبری جامعه در خط امامت مورد توجه قرار دهند.

آیت الله علم الهدی اضافه کرد: 40 سال است آمریکای ملعون و جریانات نابکار سیاسی اش ما را با فتنه ها و توطئه های مختلف محاصره کرده اند، اما خوشبختانه مردم و مسؤولان ما در طول این 40 سال به عنوان یک ملت امام رضایی در مقابل این فتنه ها و توطئه ها مقاومت کرده اند و این مقاومت همچنان ادامه دارد، همانطور که توطئه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید نظامی آمریکا و پیشنهاد مذاکره هر دو در خط دشمنی است

تهدید نظامی آمریکا و پیشنهاد مذاکره هر دو در خط دشمنی است