مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1397 ساعت 13:452018-08-03ورزشي

مراکش میزبان ووشوی جوانان جهان/ چین میزبان جام جهانی ساندا شد


در پایان اجلاس جهانی ووشو که با حضور مهدی علی نژاد برگدار شد، مراکش میزبان مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان در 2020 شد.

و چین نیز میزبانی جام جهانی ساندا را بر عهده گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز (جمعه) 12 مرداد 1397 سی و پنجمین اجلاس فدراسیون جهانی ووشو، امروز با حضور مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشوی ایران و عضو هیات رییسه جهانی در ماکائو برگزار شد که در پایان، شهر "رباط" کشور مراکش به عنوان میزبان مسابقات ووشوی قهرمانی جهان جوانان انتخاب شد.

ریاست این جلسه را "یو زای چنگ" نایب رییس کمیته بین المللی المپیک و رییس فدراسیون جهانی ووشو برعهده داشت که ابتدا توضیحاتی در مورد روند پیشرفت این رشته در جهان ارائه کرد، دبیرکل فدراسیون جهانی و سپس خزانه دار این فدراسیون نیز گزارشات خود از شرایط موجود را ارائه کردند.

اما پس سخنرانی عوامل جلسه، میزبانان رقابت های آتی این فدراسیون معرفی شدند که به این ترتیب، ابتدا شهر "رباط" کشور مراکش به عنوان میزبان مسابقات ووشوی قهرمانی جهان جوانان 2020 انتخاب شد.

میزبانی جام جهانی تالو به شهر "توکیو" کشور ژاپن، مسابقات جهانی "تای چی" به شهر "کاتانیا" در ایتالیا و جام جهانی ساندا نیز به کشور چین سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکش میزبان ووشوی جوانان جهان/ چین میزبان جام جهانی ساندا شد

مراکش میزبان ووشوی جوانان جهان/ چین میزبان جام جهانی ساندا شد