مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1397 ساعت 13:312018-08-03سياسي

کشور به مدیران جوان، جهادی و متخصص نیاز دارد


امام جمعه زنجان با بیان اینکه در این شرایط نیاز به مدیران جهادی، متخصص و جوان داریم گفت: باید در این شرایط نظارت ها و بازرسی ها مداوم و همیشگی باشد و اجازه ندهیم تخلفی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه کسی که آزارش بر دیگران و همسایگان برسد نمی تواند ادعا کند که اهل تقوی است ، اظهار کرد: اهل تقوی باید در عمل اهل تقوی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز آستانه تحمل بسیار پایین آمده است، افزود: امروز با یک سخن و با یک عمل دیگران برآشفته شده و بر او می تازیم بدون اینکه توجه کنیم که او هم اهل ایمان و مسلمان و برادر دینی ماست.

وی با بیان اینکه در جنگ صفین حق مطلق علی (ع) بود گفت: وقتی در جنگ آب را بر امام بستند یکی از اصحاب اقدام به ناسزا گویی بر دشمنان کرد، امام برآشفت و وی را از این کار برحذر داشت.

آیت الله خاتمی با اشاره به 14 مرداد روز حقوق بشر اسلامی ادامه داد: آمریکا و استکبار جهانی در جهان برای فشار به کشورهای دیگر و دخالت در آنها بحث جهانی حقوق بشر را مطرح کرده و به بهانه تضییع حقوق بشر به کشورهایی که تحت سیطره آنها نیستند فشار وارد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور به مدیران جوان، جهادی و متخصص نیاز دارد

کشور به مدیران جوان، جهادی و متخصص نیاز دارد