مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1397 ساعت 11:412018-08-03اقتصادي

شورای اقتصاد پیشنهاد افزایش 20 درصدی قیمت گندم را نپذیرفت


" عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: وزارت جهاد در 2 مرحله، پیشنهاد افزایش 20 درصدی قیمت گندم را به شورای اقتصاد اعلام کرده و این شورا هر دوبار، پیشنهاد مطرح شده را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جلال محمودزاده عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، درباره کاهش میزان تولید گندم درپی عدم افزایش قیمت خرید تضمینی گندم، اظهار کرد: قیمت خرید تضمینی گندم باید بیش از 10 درصد افزایش پیدا می کرد، زیرا میزان تورم و قیمت نهاده ها، ماشین آلات و کود بیشتر بوده است.

عضو هیئت رییسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت گندم باید بین هزار و 600 تا هزار و 700 تومان در نظر گرفته می شد، گفت: متاسفانه در حال حاضر قیمت گندم خارجی حدود 2 هزار و 100 تومان است، اگر قصد داشته باشیم گندم خارجی خریداری کنیم باید برای هر کیلوگرم 2 هزار و 100 پول پرداخت کنیم این درحالی است که دولت گندم تولید داخل را با قیمت هزار و 300 خریداری می کند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گندم تولید داخل از کیفیت بهتری نسبت به گندم خارجی برخوردار است، ادامه داد: کیفیت گندم تولید شده در ایران به واسطه تعداد روز های آفتابی در کشور افزایش پیدا می کند و بهتر از گندم خارجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اقتصاد پیشنهاد افزایش 20 درصدی قیمت گندم را نپذیرفت

شورای اقتصاد پیشنهاد افزایش 20 درصدی قیمت گندم را نپذیرفت