مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1397 ساعت 07:462018-08-03بين الملل

بیانیه «شدید اللحن» انصارالله در محکومیت استمرار «جنایات» ائتلاف سعودی


دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای شدید اللحن حمله هوایی دیروز ائتلاف سعودی به بیمارستان الحدیده را که بیش از 50 کشته بر جای گذاشته است، - بیانیه شدید اللحن انصارالله در محکومیت استمرار جنایات ائتلاف سعودی دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای شدید اللحن حمله هوایی دیروز ائتلاف سعودی به بیمارستان الحدیده را که بیش از 50 کشته بر جای گذاشته است، محکوم و آن را جنایتی وحشیانه علیه ملت یمن خواند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن دیشب (پنجشنبه) با صدور بیانیه ای، ادامه حملات ائتلاف سعودی علیه ملت یمن طی چهار سال اخیر و بمباران دیروز بیمارستان الحدیده را به شدت محکوم کرد.

انصارالله با اشاره به بمباران بیمارستان الحدیده اعلام کرد که این جنایت ها به طور آشکارا حملات وحشیانه و سیستماتیک ائتلاف متجاوز و همچنین میزان شکست و ناامیدی آنها را در مقابله با مردم یمن نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمسیره، در ادامه این بیانیه از همه ملت های جهان و نهادهای حقوق بشری خواسته شده که در رد حملات وحشیانه ائتلاف سعودی، اینگونه جنایت ها علیه ملت یمن را محکوم کنند.

حملات ائتلاف سعودی علیه مردم یمن که از ابتدای سال 1394آغاز شده است، در حالی در میان سکوت مجامع بین المللی و جامعه جهانی ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه «شدید اللحن» انصارالله در محکومیت استمرار «جنایات» ائتلاف سعودی

بیانیه «شدید اللحن» انصارالله در محکومیت استمرار «جنایات» ائتلاف سعودی