مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1397 ساعت 00:012018-08-02سياسي

«دانشگاه مشهد به روایت اسناد» تحویل ناشر شد


«دانشگاه مشهد به روایت اسناد» به قلم مشترک مجتبی سلطانی احمدی و فرزاد سلیمانی برای انتشار به مرکز اسناد سپرده شد.

- مجتبی سلطانی احمدی یکی از مؤلفین دانشگاه مشهد به روایت اسناد ، درباره این کتاب به خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس گفت: دانشگاه مشهد به روایت اسناد به قلم اینجانب و فرزاد سلیمانی تألیف و جهت طی مراحل علمی و اداری به مرکز اسناد انقلاب اسلامی تحویل شد.

در این کتاب ضمن توصیف، تبیین و تحلیل شرایط پیدایش این دانشگاه، توسعه عمرانی، برنامه‎های آموزشی و علمی، چگونگی رشد و توسعه مبارزات انقلابی دانشگاهیان آن دانشگاه به روایت اسناد بررسی و ارزیابی شده است.

این استاد دانشگاه گفت: این کتاب در دو بخش تنظیم شده است؛ بخش نخست مدخل پژوهشی است که مشتمل بر 5 فصل و نتیجه گیری است و بخش دوم شامل اسناد، تصاویر و فهرست منابع است.

به گفته سلطانی احمدی، این پژوهش متکی بر 70 سند است و از جمله اسناد جالب توجه آن، اجازه تدریس زعیم بزرگ تشیع آیت الله العظمی بروجردی به مرحوم آیت الله کاظم مدیرشانه چی مبنی بر اجازه تدریس در دانشگاه فردوسی به دو شرطِ تربیت اسلامی دانشجویان و پاسخ به شبهات مذهبی است.

نویسنده کتاب پژوهشنامه انقلاب اسلامی ایران گفت: احساس خطر پهلوی دوم از تحرکات و مبارزات دانشجویی به حدی بود که از سال 1350 خورشیدی شاه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دانشگاه مشهد به روایت اسناد» تحویل ناشر شد

«دانشگاه مشهد به روایت اسناد» تحویل ناشر شد