مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1397 ساعت 16:212018-08-02بين الملل

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی آتش بس در غزه تشکیل جلسه می دهد


درپی افزایش تنش ها در مرز غزه، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی طرح مصر و سازمان ملل جهت آتش بس در این منطقه تشکیل جلسه می دهد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه برای بحث درباره طرح آتش بس با نوار غزه، تشکیل جلسه می دهد.

خبرنگار شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع دولتی گزارش داد که جلسه کابینه امنیتی جهت بررسی اقدامات مصر و نیکولای ملادینوف فرستاده سازمان ملل برای تثبیت توافق آتش بس با غزه برگزار خواهد شد.

طی یک ماه اخیر چندین بار گزارش های مختلفی مبنی بر حصول توافق آتش بس بین گروه های مقاومت در نوار غزه و ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شده بود که هر بار یکی از طرفین یا آن را تکذیب می کرد یا با تبادل آتش، نقض می شد.

برای اولین بار در تاریخ 24 تیر، جنبش مقاومت جهاد اسلامی اعلام کرد با میانجی گری های بین المللی از جمله دولت مصر و سازمان ملل، توافقی برای توقف درگیری های اخیر بین مقاومت و رژیم صهیونیستی حاصل شد.

().

 بر اساس طرح مصر، آتش بس کامل در نوار غزه بین پنج تا هفت سال ادامه خواهد داشت، شرطی برای پایان دادن به راهپیمایی های بازگشت نخواهد بود و این آتش بس با موافقت آمریکا و تل آویو همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی آتش بس در غزه تشکیل جلسه می دهد

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای بررسی آتش بس در غزه تشکیل جلسه می دهد