مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1397 ساعت 13:562018-08-02سياسي

طرح کاروان کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می شود


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در تشریح برنامه های معاونت فرهنگی این دانشگاه به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی از ایجاد پاتوق کتاب، - حلقه های دانشجویان کتاب خوان و اجرای طرح کاروان کتاب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، درباره افول فرهنگ کتابخوانی در بین دانشجویان کشور اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان، به صورت کنایه آمیز فرمودند: شما دانشجویان که کتاب نمی خوانید و اشاره ای به این موضوع داشتند که دانشجو فرصتی را که در فضای مجازی صرف می کند بیش از زمانی است که با کتاب انس دارد و این واقعیت تلخ، انکار نشدنی است.

وی با بیان اینکه عدم کتابخوانی دانشجویان طنز تلخی است که متاسفانه واقعیت دارد، تاکید کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی طبق برنامه عملیاتی فرهنگی، چند اقدام موثر در حوزه ترویج کتابخوانی پیش بینی شده است که از ترم آینده اجرایی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح برنامه های این دانشگاه در حوزه ترویج کتابخوانی پرداخت و افزود: با توجه به ظرفیت عظیمی که دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار دارد در نظر داریم مسابقات ملی کتابخوانی را در مدارس سما ویژه نوجوانان و دانش آموزان و در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ویژه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کاروان کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می شود

طرح کاروان کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می شود