مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1397 ساعت 11:112018-08-02سياسي

اختصاص 600 میلیارد ریال برای حمایت های مالی و زیربنایی از مسکن مهر


هیئت وزیران در جلسه روز گذشته خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس جمهوری، با اختصاص بیش از 600 میلیارد ریال برای حمایت های مالی و زیربنایی از مسکن مهر موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این لایحه با هدف بررسی و شناخت منابع درآمدی شهرداری­های کشور و چگونگی اصلاح و تأمین منابع جدید برای جایگزین شدن با درآمد فعلی شهرداری­ ها در جهت توسعه شهری و ایجاد خدمات مورد نیاز شهروندان تهیه شده است.

بهره گیری از ابزارهای مختلف تأمین مالی و روش های اجرایی جلب مشارکت بخش خصوصی متناسب با پروژه­ های شهری و پیش ­بینی تضمین های کافی، افزایش کارایی و ضمانت اجرایی برای کسب عوارض و درآمدهای قانونی شهرداری، اصلاح و تقویت منابع موجود درآمدی و تأمین منابع جدید به منظور حداقل استفاده از درآمدهای دولت و کاهش وابستگی مالی شهرداری­ها به منابع درآمدی دولتی، افزایش سهم شهرداری­ ها از محل عواید حاصل از قانون مالیات بر ارزش افزوده و اصلاح ساز و کار وصول عوارض نوسازی و عمران شهری، از دیگر اهداف لایحه یاد شده است.

اختصاص بیش از 600 میلیارد ریال برای حمایت های مالی و زیربنایی از مسکن مهر دولت در اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر اختصاص مبلغ 630 میلیارد ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 600 میلیارد ریال برای حمایت های مالی و زیربنایی از مسکن مهر

اختصاص 600 میلیارد ریال برای حمایت های مالی و زیربنایی از مسکن مهر