مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1397 ساعت 09:412018-08-02اقتصادي

مسئولان راه آهن به دنبال تکمیل کریدور شمال-جنوب هستند


معاون شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: به دنبال تکمیل پروژه ریلی آستارا-آستارا و فعال شدن کریدور شمال-جنوب هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، بابک احمدی شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید از پروژه بین المللی راه آهن آستارا-آستارا اجرای این پروژه را از خیلی جهات مهم دانست و اظهار کرد: مسئولا شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به دنبال تکمیل این پروژه ریلی و فعال شدن کریدور شمال-جنوب هستند.

عضو هیأت مدیره و معاون راه آهن جمهوری اسلامی ایران پویای اقتصاد منطقه را درگرو تکمیل راه آهن بین المللی آستارا-آستارا و فعال شدن کریدور شمال-جنوب دانست و گفت: این پروژه ریلی در شرایط فعلی و چشم اندازهای آینده اقتصاد کشور نقش مهمی می تواند در راستای منافع ملی ایفا کند.

وی اجرای این طرح اقتصادی را به صورت مشترک بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و راه آهن جمهوری آذربایجان دانست و افزود: تکمیل راه آهن بین المللی آستارا-آستارا و فعال شدن کریدور شمال جنوب مزیت های زیادی برای اقتصاد و منافع ملی دارد.

فرماندار شهرستان آستارا نیز در جریان بازدید معاون راه آهن جمهوری اسلامی ایران از پروژه بین المللی آستارا-آستارا اظهار کرد: مردم این شهرستان انتظار دارند تعهدات شرکت راه آهن درخصوص تکمیل شدن این پروژه هرچه سریع تر رنگ اجرا به خود بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان راه آهن به دنبال تکمیل کریدور شمال-جنوب هستند

مسئولان راه آهن به دنبال تکمیل کریدور شمال-جنوب هستند