مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1397 ساعت 00:062018-08-01فرهنگي

فیلم های تلویزیون در تعطیلات/ نمایش «تلقین» و «دختری با کفش های کتانی»


در روزهای پایانی هفته فیلمژ های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از تلویزیون پخش می شود که یکی از آنها «تلقین» به کارگردانی کریستوفر نولان است.

- فیلم های تلویزیون در تعطیلات/ نمایش تلقین و دختری با کفش های کتانی در روزهای پایانی هفته فیلمژ های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از تلویزیون پخش می شود که یکی از آنها تلقین به کارگردانی کریستوفر نولان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن تلقین ، سزار چاوز ، خاطرات روزانه من ، قانون ، ایکینگوت ، همه جا با هم ، آتشِ لِئو ، خط ویژه ، کاغذها در باد ، دیوار بزرگ چین ، صندوقچه میداس ، شور زندگی ، جسی جیمز ، تجارت آلوده ، قهرمانی به نام کوآلا ، هواپیما ربایی ، لحظه صید ، شرخر پدر ، در دل دریا ، بسوزان ، یتیم خانه ایران ، الپاگور ، هدیه ای برای آقای تومی ، صد هزار دلار ، بزرگتر از زندگی ، پدر و پسر قهرمان ، بانتی و بابلی و مغز متفکر پنج شنبه و جمعه از 11 و 12 مردادماه شبکه های سیما روی آنتن می رود.

************************************* شبکه یک سیما تلقین به کارگردانی کریستوفر نولان، پنج شنبه 11 مردادماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های تلویزیون در تعطیلات/ نمایش «تلقین» و «دختری با کفش های کتانی»

فیلم های تلویزیون در تعطیلات/ نمایش «تلقین» و «دختری با کفش های کتانی»