مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 ساعت 14:412018-08-01سياسي

ثبت نام20 هزار دانشگاهی برای سفر به عتبات/ 24 مرداد؛ اعزام اولین کاروان


رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تا کنون حدود 20 هزار و 700 نفر از دانشگاهیان برای سفر به عتبات در سایت لبیک ثبت نام کرده اند.

- ثبت نام20 هزار دانشگاهی برای سفر به عتبات/ 24 مرداد؛ اعزام اولین کاروان " رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تا کنون حدود 20 هزار و 700 نفر از دانشگاهیان برای سفر به عتبات در سایت لبیک ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام محمدرضا فقیهی، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آمار ثبت نامی های عتبات دانشگاهیان تا امروز گفت: تا به امروز حدود 20 هزار و 700 نفر از دانشگاهیان در سایت لبیک ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از 7 مرداد ماه در سایت لبیک آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد که بعد از قرعه کشی، اسامی برگزیدگان 15 مرداد ماه از سایت لبیک اعلام می شود.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: در این دوره 186 کاروان با برنامه ریزی های صورت گرفته به عتبات اعزام می شوند که از این میان 116 کاروان به صورت هوایی و 70 کاروان به صورت زمینی اعزام می شوند.

فقیهی در ادامه در خصوص اولویت های اعزامی به عتبات در این دوره گفت: اولین اعزام ها روز چهارشنبه 24 مرداد ماه از استان های تهران و بوشهر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام20 هزار دانشگاهی برای سفر به عتبات/ 24 مرداد؛ اعزام اولین کاروان

ثبت نام20 هزار دانشگاهی برای سفر به عتبات/ 24 مرداد؛ اعزام اولین کاروان