مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 ساعت 11:212018-08-01حوادث

کشف انبار بزرگ اموال مسروقه و دارو های غیرمجاز در زاهدان


رییس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان از کشف انبار بزرگ اموال مسروقه و داروهای غیرمجاز در زاهدان خبر داد.

- علی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: روز گذشته در اجرای طرح کنترل و نظارت بر ضایعات فروشی ها، ماموران اداره نظارت بر امکان عمومی پلیس امنیت عمومی با همکاری تیمی از پلیس آگاهی استان از تعدادی از واحدهای صنفی ضایعات فروشی شهر زاهدان به صورت سرزده بازدید کردند.

وی افزود: در این راستا در بازرسی از یک انبار بزرگ ضایعاتی در خیابان جام جم، 13 عدد کنتور آب ، مقادیر زیادی کابل برق ، شیر آلات برنجی ، لوله و تجهزیات گاز رسانی کشف کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری گرداننده محل خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضایی انبار پلمپ و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری افراد سارق ادامه دارد.

کشف بیش 294 میلیون ریال داروی غیرمجاز و عرقیات فاسد در زاهدان رییس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان همچنین از کشف بیش 294 میلیون ریال داروی غیرمجاز و عرقیات فاسد از یک انبار در شهر زاهدان خبر داد.

وی گفت: با کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی اقلام دارویی غیرمجاز و قاچاق در یکی از انبار در خیابان سعدی زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار بزرگ اموال مسروقه و دارو های غیرمجاز در زاهدان

کشف انبار بزرگ اموال مسروقه و دارو های غیرمجاز در زاهدان