مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1397 ساعت 12:312018-07-31سياسي

روزانه به 10 روستا در کشور گازرسانی می شود


مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه روزانه به 10 روستا در کشور گازرسانی می شود، گفت: ولت اهمیت زیادی به ارائه خدمات در روستاها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس در کرج، حمیدرضا عراقی صبح امروز در آیین افتتاح نخستین مرکز آموزش عملی نیروهای پیمانکاری شرکت گاز واقع در کرج، گفت: استان البرز موفق شد به عنوان استان پایلوت، مرکز آموزش علمی و عملی نیروهای پیمانکاری را راه اندازی کند که با این هدف گذاری می توانیم هم به ساماندهی نیروهای انسانی و هم به رونق و توسعه مجموعه خود دست یابیم.

وی با تأکید بر اینکه تمامی نیروهای پیمانکاری شرکت گاز در سطح کشور باید تحت آموزش قرار بگیرند، تصریح کرد: رسیدگی به کارکنان شرکت گاز موجب توانمندی و رضایتمندی این افراد شده و در نتیجه شاهد خدمات کافی و بهتر در سطح کشور و افزایش رضایتمندی مردم خواهیم بود.

 معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه روند تکمیل گازرسانی در سطح کشور با سرعت انجام شده است، خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته با فشار و سرعت بالا موفق شدیم گاز را به زاهدان برسانیم و بیش از یک هزار نفر را در این راستا آموزش دهیم.

عراقی یادآور شد: تمامی اقدامات انجام شده در اداره گاز استان سیستان و بلوچستان توسط مردم این استان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه به 10 روستا در کشور گازرسانی می شود

روزانه به 10 روستا در کشور گازرسانی می شود