مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1397 ساعت 11:012018-07-31سياسي

رییس جمعیت هلال احمر اعلام کرد اهدای خون 14 هزار داوطلب هلال احمر از ابتدای سال


رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ اهدای خون در میان جوانان، گفت: 14 هزار داوطلب هلال احمر از ابتدای سال خون خود را اهدا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، علی اصغر پیوندی در مراسم امضای تفاهم نامه میان جمعیت هلال احمر و سازمان انتقال خون اظهار داشت: جمعیت هلال احمر تلاش می کند در همه سطوح کمک مردم باشد و انعقاد این تفاهم نامه در راستای چهار هدف کاهش آلام و مشکلات مردم، ترویج روحیه صلح و دوستی، کمک بر ارتقای سلامت هموطنان و تکریم انسان ها است.

  وی با بیان اینکه هلال احمر در هر شرایطی این اصول را دنبال می کند افزود: گسترش فرهنگ اهدای خون بسیار حائز اهمیت بوده و با توجه به اینکه جمعیت ایران رو به سالمندی پیش می رود و آمار بیماری های مزمن نیز افزایش یافته بنابراین توجه به این مساله ضرورت دارد.

  رییس جمعیت هلال احمر  از اهدای خون 14 هزار داوطلب هلال احمر از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در سال گذشته نیز 70 هزار نفر از داوطلبان این جمعیت در مراکز اهدای خون حضور یافته و خون اهدا کرده اند.

  پیوندی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ اهدای خون بویژه در میان جوانان از مفاد حائز اهمیت در تفاهم نامه با سازمان انتقال خون است و امیدواریم شاهد گسترش هرچه بیشتر این فرهنگ در میان مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمعیت هلال احمر اعلام کرد اهدای خون 14 هزار داوطلب هلال احمر از ابتدای سال

رییس جمعیت هلال احمر اعلام کرد اهدای خون 14 هزار داوطلب هلال احمر از ابتدای سال