مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1397 ساعت 10:342018-07-31سياسي

ملکشاهی راد در گفتگو با فارس مطرح کرد استیضاح وزیر آموزش وپرورش در دستور کار مجلس


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: استیضاح وزیر آموزش وپرورش کلید خورده است و در دستور کار نمایندگان خانه ملت قرار دارد.

- محمدرضا ملکشاهی راد صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از خرم آباد اظهار داشت: با توجه به نقاط ضعف و عملکرد نامناسبی که در وزارت خانه آموزش وپرورش در حوزه های مختلف وجود دارد استیضاح وزیر مربوطه از سوی نمایندگان کلید خورد.

وی به دلایل این استیضاح اشاره کرد و افزود: عدم اجرای سند تحول بنیادین، عدم اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان، عدم دقت در کتب درسی و جعل تاریخ در کتب، بی توجهی به پرداخت مطالبات فرهنگیان و همچنین بی توجهی به مشکلات رفاهی آنان از جمله دلایل استیضاح وزیر آموزش وپرورش است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش وپرورش مشکلات و نقاط ضعف دیگری دارد که از جمله می توان این موارد را نام برد؛ عدم توجه به معلمین حق التدریس و کارشکنی در مسیر قانونی کردن به کارگیری آن ها، عدم وجود ضابطه در انتخاب مدیران، کاهش اعتبارات آموزش وپرورش به خاطر عدم پیگیری و مدیریت در تأثیرگذاری در دولت.

وی کاهش شدید اعتبارات سازمان نوسازی مدارس و تضعیف دانشگاه فرهنگیان را از دیگر عوامل استیضاح وزیر آموزش وپرورش نام برد و خاطرنشان کرد: عدم توجه و عدم توان اجرای برنامه ای ارائه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملکشاهی راد در گفتگو با فارس مطرح کرد استیضاح وزیر آموزش وپرورش در دستور کار مجلس

ملکشاهی راد در گفتگو با فارس مطرح کرد استیضاح وزیر آموزش وپرورش در دستور کار مجلس