موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1397 ساعت 15:372018-07-30اجتماعي

همدان، میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر مدارس کشور


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه همدان، میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر مدارس کشور می شود، گفت: این مسابقات از تاریخ 11 تا 23 مرداد با شرکت 3 هزار و 261 ورزشکار و عوامل اجرایی در همدان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امسال بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر مدارس کشور از تاریخ 11 تا 23 مرداد با شرکت 3 هزار و 261 نفر ورزشکار و عوامل اجرایی در همدان برگزار می شود.

این موضوع از آنجایی اهمیت دارد که برگزاری چنین مسابقاتی نیازمند سطح توانایی استان هاست و در صورت برخوردار بودن از این موقعیت خاص وزارت آموزش و پرورش اجازه برگزاری مسابقات را به استان مورد نظر می دهد و این جای بسی خرسندی است که امسال همدان میزبان این دوره از مسابقات است.

با این حال از بررسی های به عمل آمده به نظر می رسد مجموعه آموزش و پرورش و خصوصاً بخش تربیت بدنی و سلامت، آمادگی لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه تر این دوره از مسابقات دارد.

از نکات جالب این دوره از مسابقات توجه به موضوع گردشگری و تربیت سفیران گردشگری است که می تواند در آینده نزدیک آورده های خوبی را نصیب استان کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه برگزاری رویداد 2018 در همدان مسؤولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان، میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر مدارس کشور

همدان، میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر مدارس کشور