مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1397 ساعت 15:272018-07-30اقتصادي

ماجرای کمبود بنزین غرب مازندران از زبان جایگاه داران و توضیحات مسؤولان


کمبود بنزین غرب مازندران طی روزهای اخیر به دلیل خرابی پالایشگاه اراک که به نقل از جایگاه داران غرب مازندران اعلام شده است، مشکلاتی را ایجاد کرد اما مسؤولان این اطمینان را دادند که نیازی به ذخیره سازی نیست و مشکل مرتفع شده است.

- خبرگزاری فارس مازندران؛ سرویس اقتصادی/ بعد از کمبود بنزین در شهرستان های همجوار رامسر و عباس آباد در روزهای گذشته، از عصر دیروز شهرستان تنکابن نیز با کمبود ارائه بنزین مواجه شد.

 تعدادی از جایگاه داران بنزین در گفت وگو با خبرنگار فارس از کمبود بنزین در طی هفته گذشته گلایه کردند و اظهار داشتند: این وضعیت در روزهای اخیر حادتر شد اما مدیر منطقه نهایت تلاشش را دارد.

محمد فیروزی علت را خرابی پالایشگاه اراک اعلام کرد و افزود: این اطلاعی است که به ما دادند و ما دیروز از کرج و امروز از اصفهان بنزین آوردیم.

  *نگرانی برای تهیه سوخت وجود ندارد وی با اشاره به اینکه یک سری از افراد مسافر هستند و تعدادی نیز با جو ایجاد شده، مراجعه کردند و سعه صدر ندارند، تصریح کرد: جایگاه داران بنزین از مردم خواستند براساس مصرف شان نسبت به خرید بنزین اقدام کنند و هیچ نگرانی برای تهیه آن نداشته باشند.

*تامین سوخت از امروز و فردا از استان گیلان انجام می شود سیدامیر حسینی جو فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز در گفت وگو با خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کمبود بنزین غرب مازندران از زبان جایگاه داران و توضیحات مسؤولان

ماجرای کمبود بنزین غرب مازندران از زبان جایگاه داران و توضیحات مسؤولان