مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1397 ساعت 14:302018-07-30فرهنگي

از اجرای «پسر جنگل» تا «پهلوان کچل» در جشنواره ی تئاتر عروسکی


نمایش «پسر جنگل» کاری از رامین کهن با صداپیشگی افتخاری ژاله علو، مرضیه برومند، مریم سعادت، امیرحسین صدیق و محمد بحرانی در جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک به صحنه می رود.

- از اجرای پسر جنگل تا پهلوان کچل در جشنواره ی تئاتر عروسکی نمایش پسر جنگل کاری از رامین کهن با صداپیشگی افتخاری ژاله علو، مرضیه برومند، مریم سعادت، امیرحسین صدیق و محمد بحرانی در جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک به صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رامین کهن کارگردان این اثر نمایشی گفت: نمایش پسرجنگل برای نخستین بار در ایران توسط کمپانی تئاتر سایه در دست تولید است.

او ادامه داد: طراحی و ساخت عروسک ها متفاوت و فانتزی انجام شده است و از موسیقی و تکنیک های مدرن دیجیتال ویدئو مپینگ در فضاسازی نمایش بهره بردیم و صداپیشگان محبوب در نمایش حضور دارند.

کهن با این توضیح که قصه پسر جنگل نخستین بار در سال 1967 توسط کمپانی دیزنی به صورت انیمیشن ساخته شد، یادآوری کرد: این اثر با توجه به استقبال چشم گیر در سراسر دنیا و محبوبیت نزد مخاطبان، در قالب سرگرمی و بازی های رایانه ای تولید شد ورپرتوارهای متعددی از اجرای تئاتر پسر جنگل در انگلستان و آمریکا اجرا می شود.

او درباره شیوه اجرایی نمایش خود نیز توضیح داد: این نمایش ترکیبی از عروسک بونراکو، تن پوش، ماسک و عروسک هایی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اجرای «پسر جنگل» تا «پهلوان کچل» در جشنواره ی تئاتر عروسکی

از اجرای «پسر جنگل» تا «پهلوان کچل» در جشنواره ی تئاتر عروسکی