مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1397 ساعت 12:412018-07-30سياسي

جشنواره موسیقی لری با اجرای 40 گروه


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: جشنواره ی موسیقی قوم لر اواخر مرداد ماه با حضور هنرمندان 11 استان لرنشین کشور به مدت پنج شب در باغ گلستان خرم آباد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حمیدرضا حنان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشنواره موسیقی قوم لر، بیان کرد: این جشنواره به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف ایجاد وحدت و همدلی بیشتر در بین قوم لر و همچنین معرفی ظرفیت های موسیقی استان در دو بخش اجرای صحنه ای و مراسم آیینی و سنتی و همچنین نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و هنری استان از 22 تا 26 مرداد ماه در محوطه باغ گلستان خرم آباد برگزار خواهد شد.

وی افزود: موسیقی بخش مهمی از فرهنگ ماست و از همین رو لازم است در قالب این جشنواره، ظرفیت های استان در این زمینه بیش از پیش در منظر عموم قرار بگیرد و این کار نیازمند یک اراده جمعی در بین دستگاه های متولی این رویداد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بخش اجراهای صحنه ای این جشنواره با محوریت انجمن موسیقی و بخش آیینی و سنتی آن نیز توسط انجمن آیینی سنتی این اداره کل انجام می شود و مدیریت بخش نمایشگاهی نیز بر عهده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره موسیقی لری با اجرای 40 گروه

جشنواره موسیقی لری با اجرای 40 گروه