مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1397 ساعت 11:432018-07-30فرهنگي

یک نمایشنامه نویس در گفت وگو با فارس: «شاخ شیطان» برای ایام محرم آماده می شود


انوش معظمی، بازیگر و کارگردان تئاتر گفت: نمایشنامه ای باعنوان «شاخ شیطان» در حال آماده سازی دارم که امیدوارم در ایام محرم و صفر به اجرا برسد.

- انوش معظمی، بازیگر و کارگردان تئاتر گفت: نمایشنامه ای باعنوان شاخ شیطان در حال آماده سازی دارم که امیدوارم در ایام محرم و صفر به اجرا برسد.

انوش معظمی، کارگردان، بازیگر و نویسنده تئاتر، سینما و تلویزیون به خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: من این روزها مشغول نگارش طرح یک مجموعه تلویزیونی هستم با عنوان خاکستر و ققنوس که عمده قصه آن از زمان حال شروع اما بخش عمده داستان از نیمه دهه دوم قرن حاضر بین سال های 1314 تا 1315 و مبارزات لوتیان و جوانمردان زورخانه ها در قضیه کشف حجاب رضاخان می پردازد.

وی در ادامه افزود: برای تولید کار تلویزیون را در نظر دارم اما قصه آنقدر جذابیت دارد که در بخش خصوصی هم تهیه بشود به دلیل اینکه مردم ما با جماعت پهلوانان و لوتیان زورخانه ها آشنا هستند و این فضا همواره قصه خوبی برای ما محسوب می شده در صورتی که ارتباط درستی برقرار شود.

معظمی درباره شرایط تئاتر و فعالیت خودش گفت: کار تئاتر جسته و گریخته پیشنهاد دارم، دو کار جدی هم تا پای قرارداد رسید اما به دلیل شرایط اقتصادی تهیه کننده ها پا پس کشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نمایشنامه نویس در گفت وگو با فارس: «شاخ شیطان» برای ایام محرم آماده می شود

یک نمایشنامه نویس در گفت وگو با فارس: «شاخ شیطان» برای ایام محرم آماده می شود