مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1397 ساعت 16:272018-07-29ورزشي

تکاور سمنانی به مسابقات جهانی اربابان سلاح در روسیه اعزام می شود


معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان گفت: تکاور سمنانی به مسابقات جهانی اربابان سلاح در روسیه اعزام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، مهدی دیابی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سروان پاسدار سید ابوالفضل حسینیان یکی زا بهترین تکاوران گردان امام حسن (ع) تیپ 12 قائم آل محمد (عج) سمنان است که با تمرین های پی درپی و سرسخت برای حضور در مسابقات جهانی اربابان سلاح آماده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات جهانی اربابان سلاح به میزبانی کشور روسیه برگزار می شود تصریح کرد: تکاور سمنانی به نمایندگی از سایر تکاوران برای نماش قدرت ایران و بازی با سلاح به این مسابقات اعزام می شود.

معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه این تکاور به مدت 6 ماه برای حضور در این مسابقات تمرین کرده است افزود: این تکاور در دوره قبل نیز مقام سوم مسابقات جهانی اربابان سلاح در چین را کسب کرد.

وی با بیان اینکه سروان حسینیان از آمادگی جسمی بالایی برخوردار است خاطرنشان کرد: آموزش بهترین تاکتیک های ورزشی و نظامی در این موفقیت نقش آفرین بود.

دیابی با تأکید بر لزوم تقویت نقاط قوت اربابان سلاح در ایران خاطرنشان کرد: پیروزی ایران اسلامی و اهتزاز درآمدن پرچم ایران در تمام عرصه های ورزشی و نظامی نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاور سمنانی به مسابقات جهانی اربابان سلاح در روسیه اعزام می شود

تکاور سمنانی به مسابقات جهانی اربابان سلاح در روسیه اعزام می شود