مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1397 ساعت 13:582018-07-29سياسي

در جلسه امروز شورای شهر تهران لایحه طرح آبرسانی شهر تهران برای زلزله تصویب شد


لایحه طرح آبرسانی شهر تهران برای زلزله در جلسه امروز شورای شهر تهران با اکثریت آرا به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران  بررسی لایحه طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران برای زلزله در دستور کار قرار گرفت.

زهرا صدر اعظم نوری رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در این باره گفت: طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران برای حفظ حیات شهروندان و محافظت از شهر از طریق نیازهای فوری آب در بخش شرب خاموش کردن آتش و اورژانس با رویکرد محله محور لازم است.

وی با بیان اینکه چندین بند قانونی برای کاهش خطرپذیری شهر تهران داریم، گفت: یکی از این بندها  تامین آب در زمان بحران است که باید شهرداری تهران با مشارکت سایر دستگاه ها و با محوریت شرکت آب و فاضلاب این طرح اضطراری را اجرایی کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:  باید374 مخزن تامین آب اضطراری شهر تهران را در محلات مختلف نصب کند همچنین شرکت آبفا متعهد است با همکاری وزارت بهداشت در محوطه 10 بیمارستان اولویت دار مخزن ذخیره آب به حجم 100 متر مکعب نصب کند.

وی بیان کرد: همچنین باید با همکاری شهرداری و تشکل های مردم نهاد از ظرفیت های موجود سازمان های مردمی و شورایاری ها استفاده کند و نسبت به آموزش و بکارگیری گروه های داوطلب مردمی تحت عنوان میرآب اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه امروز شورای شهر تهران لایحه طرح آبرسانی شهر تهران برای زلزله تصویب شد

در جلسه امروز شورای شهر تهران لایحه طرح آبرسانی شهر تهران برای زلزله تصویب شد