مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1397 ساعت 13:432018-07-29اقتصادي

اطلاعات کاربران در مرکز آمار صد درصد محرمانه است


امیدواریم مجموع اقداماتی که در مرکز آمار صورت می گیرد منجر به سیستم آمارگیری مدرن و نوین در کشور شود و سیستم آمارگیری قدیمی به زودی کنار گذاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد علی پارسا در نشست خبری امروز با اشاره به محرمانه بودن تمامی اطلاعات افراد در نزد مرکز آمار ایران گفت: اطلاعات شخصی افراد کاملا محرمانه است و تنها با دستور قضایی و در موارد خاص در اختیار مرجع قضایی قرار می گیرد و در همه جای دنیا اطلاعات فردی صد در صدر محرمانه است و مردم ما با اطمینان کامل اطلاعات آماری خودر را در اختیار مرکز آمار قرار دهند.

وی در ادامه افزود: امیدواریم مجموع اقداماتی که در مرکز آمار صورت می گیرد منجر به سیستم آمارگیری مدرن و نوین در کشور شود و سیستم آمارگیری قدیمی به زودی کنار گذاشته شود.

رییس مرکز آمار ایران توضیح داد: در سال جاری و سال گذشته این موقعیت برای عملیاتی شدن آمارگیری مدرن روی کار خواهد آمد و در سیستم آمارگیری ثبتی مبنا، هر کسی کار خود را انجام می دهد و اطلاعات به سمت مرکز آمار می آید و این اطلاعات در نزد مرکز آمار صد در صد محرمانه است.

وی افزود: موضوع یکپارچه سازی 3 کد اختصاصی اشخاص، اماکن و کسب و کار ها از جمله برنامه های در دست اقدام مرکز امار با همکاری دستگاه های مرتبط دولتی است تا با یکسان سازی این کد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات کاربران در مرکز آمار صد درصد محرمانه است

اطلاعات کاربران در مرکز آمار صد درصد محرمانه است