مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1397 ساعت 13:282018-07-29اقتصادي

افسار لجام گسیخته قاچاق کالا از طریق فضای مجازی


خرید و فروش کالای قاچاق در فضای مجازی خصوصا در مورد کالاهایی مانند دارو و محصولات مرتبط با سلامتی، تبدیل به معضلی جدی شده است که هر چه سریع تر از طریق فرهنگسازی و همچنین از طریق قانونگذاری و نظارت، - سازماندهی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از گرگان، این روزها بازار فضای مجازی بسیار داغ شده است و از کوچک و بزرگ، پیر و جوان گوشی به دست در فضای مجازی سیر می کنند اما نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که باید با فضای مجازی همچون فضای حقیقی آشنا شویم.

اگر بخواهیم رکود برطرف شود و تولید در کشور رونق پیدا کند باید با قاچاق در فضای مجازی نیز هر چه سریع تر مقابله شود تا مشکل مبارزه با قاچاق کالا برطرف شود و دیگر کالایی با عنوان قاچاق در کشور نداشته باشیم.

با توجه به نظر مقام معظم رهبری در رابطه با کالای قاچاق که فرمودند هرجا کالای قاچاق دیده شد، معدوم شود ضرورت دارد که نیروی انتظامی به ویژه  پلیس فتا با شناسایی عوامل فروش کالای قاچاق در فضای مجازی هر چه سریع تر از انجام این کار جلوگیری کند.

در این راستا گفت و گویی با ابراهیم پرسا رییس پلیس فتا استان گلستان صورت گرفت که در ادامه با هم می خوانیم.

*فارس: در زمینه جلوگیری از پیده قاچاق در استان گلستان چه اقداماتی را انجام دادید؟ پرسا: پدیده قاچاق از عواملی است که به تولیدات داخلی و برنامه اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسار لجام گسیخته قاچاق کالا از طریق فضای مجازی

افسار لجام گسیخته قاچاق کالا از طریق فضای مجازی