مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1397 ساعت 13:202018-07-29فناوري

تأکید وزیر ارتباطات بر استفاده از توانمندی های بومی


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از غرفه همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2018 بر بومی سازی و استفاده از تولیدات داخلی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام همراه اول"، محمدجواد آذری جهرمی در جریان بازدید از غرفه همراه اول در بیست و چهارمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از نزدیک در جریان فعالیت های همراه اول در حوزه IoT و هوشمندسازی فضای شهری از جمله کنتورهای گاز، برق و آب قرار گرفت و در جملاتی بر حمایت همراه اول از تولیدات داخلی و دانش و فناوری بومی تاکید کرد.

همراه اول در 8 ماه گذشته بسترهای لازم برای آزمایش 6 شرکت مودم ساز و4 شرکت کنتورساز داخلی را در شبکه رادیو، انتقال و core همراه اول در بستر NB-IoT ایجاد کرد و در نهایت با بومی سازی پلتفرم های لازم برای پیاده سازی این اکوسیستم، آن را به مرحله تولید رسانده است.

در این پروژه تمام لایه های رادیو، شبکه، انتقال و core در داخل بستر ارتباطی همراه اول به روزرسانی شده و برای اولین بار در کشور توسط شرکت ارتباطات سیار ایران و شرکت ملی گاز برای مدیریت هرچه بهتر انرژی در کشور اجرایی شده است.

همراه اول کسب و کار، همچنین آمادگی خود را برای توسعه این پلتفرم با همکاری مراکز علمی و دانشگاه ها اعلام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید وزیر ارتباطات بر استفاده از توانمندی های بومی

تأکید وزیر ارتباطات بر استفاده از توانمندی های بومی