مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1397 ساعت 10:132018-07-29سياسي

رییس سابق شورای شهر تهران: باغات تهران در دهه 70 از بین رفت


رییس سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه قانون حفظ و گسترش فضای سبز به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی رسیده است گفت: شورای شهر و شهرداری تهران نمی توانند این قانون را لغو کنند وباغات تهران در دهه 70 از بین رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، درباره اظهارنظر هایی مبنی بر اینکه مصوبه برج باغ ها در گذشته موجب تخریب باغات شده است، گفت: در 14 سال گذشته مصوبه ای به عنوان برج باغ ها در مدیریت شهری تهران نداشتیم و واژه برج باغ ها اصطلاحی است که شاید املاکی ها و یا سایر افراد گذاشته اند.

وی با تأکید بر اینکه هیچگونه مصوبه ای به عنوان برج باغ ها تصویب نکرده ایم، گفت: موضوعی که باید مدیریت شهری گذشته به آن افتخار کند، این است که نگهداری باغات و خانه های بزرگی که در آن درخت بود حفاظت و نگهداری آن معلوم نبود که دست چه مسئولی و نهادی است یعنی اگر یک نفر می خواست خانه ای در باغ بسازد، بایستی درختان را قطع می کرد و معلوم نبود کدام نهاد باید در این خصوص پاسخگو باشد.

چمران ادامه داد: مدتی تشخیص باغ ها بر عهده شهرداری تهران بود و بعد گفتند بر عهده شهرداری نباشد و در اختیار وزارت مسکن و شهرسازی قرار گرفت و پس از مدتی بر عهده قوه قضاییه گذاشتند و اصلاً ساز و کار ساخت و ساز در باغات معلوم نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق شورای شهر تهران: باغات تهران در دهه 70 از بین رفت

رییس سابق شورای شهر تهران: باغات تهران در دهه 70 از بین رفت