مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1397 ساعت 09:332018-07-29سياسي

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس: طرح سوال از وزیر ارشاد کلید خورد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه طرح سوال از وزیر ارشاد کلید خورد، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد هنوز نتوانسته چالش های فرهنگی را با راهکارهای مطلوب رفع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نبود شفافیت، عدم راه حل برای مشکلات فرهنگی کشور و ابهامات موجود بر سر تصمیم گیری های حوزه فرهگ و هنر و .

زمینه طرح سوال از وزیر فرهنگ و ارشاد را از سوی مجمع نمایندگان استان همدان را فراهم کرد.

وی یکی از محورهای سوال از وزیر فرهنگ و ارشاد را علت عدم برگزاری جلسات منظم شورای فرهنگ عمومی استان ها عنوان کرد و گفت: عدم اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی از دیگر دلایل طرح سوال است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی علت عدم ناهماهنگی بین مدیران وزارت ارشاد و عدم کارآمدی را از دیگر محورهای سوال عنوان کرد و تأکید کرد: علت عدم هماهنگی حوزه وزارتی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر موضوعاتی است که وزیر ارشاد باید به آن پاسخ دهد.

وی گفت: علت سوء مدیریت در سازمان اوقاف و امور خیریه و عدم اجرای تدابیر مقام معظم رهبری نیز از دیگر موضوعات است که نمایندگان خواستار پاسخ به آن از سوی وزیر ارشاد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس: طرح سوال از وزیر ارشاد کلید خورد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس: طرح سوال از وزیر ارشاد کلید خورد