مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1397 ساعت 18:352018-07-28سياسي

دستور دادستان نظامی گلستان برای دستگیری سربازان فراری


به منظور برخورد با سربازان فراری، نشستی در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که قضات دادسرای نظامی، رییس بازرسی انتظامی و رییس رسیدگی به شکایات بازرسی انتظامی استان همچنین فرمانده دژبان تیپ 230 شهید متاجی حضور داشتند، دادستان نظامی استان گلستان گفت: ضابطان قضایی با دستگیری سربازان فراری و مشمولان غائب کمک بزرگی به مجموعه نیروهای مسلح خواهند کرد.

رحیم رحیمی با بیان اینکه ماده 611 قانون آیین دادرسی کیفری نیروی انتظامی و دژبان نیروهای مسلح را موظف به دستگیری سربازان فراری نموده، گفت: بازرسی انتظامی، نامه ای به همه کلانتری ها و پاسگاه های سراسر استان ارسال تا برای دستگیری سربازان فراری اقدام عاجل بنمایند.

رحیمی تأکید کرد: رییس بازرسی انتظامی استان، روسای بازرسی شهرستان ها را توجیه و مسئول نظارت دقیق بر اجرای این مصوبه است و برای یگان های ساعی تشویق و برای یگان های بی تفاوت یا کم کار، تنبیه در نظر گرفته شود.

دادستان نظامی استان با اشاره به ماده 63 قانون مکرر نظام وظیفه گفت: این قانون به کارگیری سربازان و مشمولان فراری را از سوی کارخانه ها، شرکت ها، کارگاه ها، مغازه ها، تعمیرگاه ها و سایر مشاغل ممنوع اعلام کرده ولی اکثر صاحبان مشاغل از این تکلیف قانونی آگاه نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان نظامی گلستان برای دستگیری سربازان فراری

دستور دادستان نظامی گلستان برای دستگیری سربازان فراری