مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1397 ساعت 14:162018-07-28ورزشي

پایگاه دائمی دارت کشور در اردبیل راه اندازی می شود


رییس انجمن دارت کشور با اشاره به توافقات صورت گرفته برای تأسیس پایگاه دائمی دارت کشور در اردبیل، گفت: فاز اول این پروژه در شهر توریستی سرعین کلید خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، کامبیز ایوب زاده پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح مجموعه های دارت استان اردبیل اظهار کرد: زیرساخت جزء مهم ترین مسائل موجود در هر ورزشی می باشد و اردبیل از امروز در بحث زیرساخت با افتتاح این سه سالن زیبا و بسیار مجهز مشکل زیادی نخواهد داشت؛ حقیقتا این تلاش ها قابل تقدیر است و با همراهی همه شما بوده که حالا می توانید از این قابلیت ها بهره بگیرید.

وی در ادامه گفت: اردبیل سال گذشته به عنوان کمیته دارت برتر کشور انتخاب شد درحالی که هیچ کدام از این زیرساخت ها را نداشته است اما امسال با برنامه ریزی قدرتمند توانسته است در تمامی حوزه ها از برگزاری لیگ ها گرفته تا رده های سنی پایه و زیرساخت بسیار فعال باشد که نشان از توان بالای مدیریتی و استعداد موجود در این شهر دارد.

ایوب زاده ضمن اشاره به توافقات صورت گرفته جهت تاسیس پایگاه دائمی دارت کشور در اردبیل، افزود: برنامه های بسیار زیادی صورت گرفته است و خوشبختانه با همکاری و همراهی ویژه مسئولین ورزش استان اردبیل این امتیاز به این شهر پر اسطوره و افتخار تعلق خواهد گرفت و خوشحالیم که امروز فاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه دائمی دارت کشور در اردبیل راه اندازی می شود

پایگاه دائمی دارت کشور در اردبیل راه اندازی می شود